Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Demonstrace kryptografických problémů formou interaktivní vzdělávací hry
Fišarová, Anežka ; Mezina, Anzhelika (oponent) ; Mikulec, Marek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na návrh a realizaci kryptografické interaktivní vzdělávací hry. Věnuje se různým kryptografickým šifrám vybraných tak, aby i člověka mimo obor mohly seznámit s danou problematikou názornou a zábavnou formou. Jako programovací jazyk byla použita Java a JavaFX. Práce se sestává ze čtyř částí, z nichž první dvě jsou orientované na teoretickou část kryptografie a druhé dvě na praktické využití a vývoj v kódu. Jako motivace pro hráče bylo využito bodové ohodnocení za správně vyluštěné šifry. Dále práce obsahuje volbu obtížnosti, která má vliv na to, jaké šifry budou hráči prezentovány. Na závěr práce autor reflektuje nad výsledky a zkoumá možnosti dalšího vylepšení uvedených metod.
Vývoj aplikací na platformě Java FX 8
Macháček, Martin ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Bakalářská práce se zabývá platformou JavaFX 8. Cílem práce je seznámit čtenáře s platformou, jejími novinkami a možnostmi, a následně vytvořit příručku pro vyvíjení RIA aplikací využívajících tuto platformu. Práce využívá pro splnění vytyčených cílů především poznatky a zkušenosti autora, doložené a podpořené odbornou literaturou a oficiální doku-mentací platformy. Přínosem práce je především zpracovaná příručka programování v českém jazyce, stejně jako popis nástroje Scene Builder pro vytváření uživatelských roz-hraní. Práce začíná obecným vysvětlením pojmu JavaFX a popisu platformy, jejím historic-kým vývojem a architekturou. Dále se práce zabývá nástrojem Scene Builder pro vytváření komplexních uživatelských rozhraní. Kapitola zmiňuje aktuální možnosti nástroje a podrob-ně popisuje jeho pracovní prostředí a výstupy v podobě FXML dokumentů, popisujících vytvořené uživatelské rozhraní. Další kapitola představuje příručku, vysvětlující jednotlivé typy a vlastnosti dvou různých architektur JavaFX aplikací, dále základní principy vývoje a specifické vlastnosti platformy. Na závěr kapitola popisuje principy spouštění aplikací v různých módech, ke kterým je aplikace připravena. Práce je zakončena příkladem vývoje jednoduché ukázkové aplikace využívající nové grafické prvky platformy, a spouštěné jako webová aplikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.